Hur du beställer

Vanliga frågor och svar

Hur gör man en beställning?

Kan jag beställa fler än en skylt per order?

Hur tar jag bort oönskade objekt på skylten?

Kan jag beställa skyltar som jag beställt tidigare?

Kan jag lägga till en egen logga eller bild?

Hur gör jag för att beställa flera skyltar med exakt samma design?

Hur justerar jag den bild som jag har laddat upp på skylten?

Hur gör jag för att lägga till text/er på skylten med olika typsnitt/textstorlek?

Varför är min order pausad?

Kan jag göra ändringar i designen på min order efter köp/bekräftad beställning?

Hittar du inte svaret på din fråga?

Telefon: 031-44 81 78

Vardagar 09.30-16.00 Lunchstängt mellan 13-14

Eller använd det här formuläret

Om du har ett order- eller fakturanummer så ange gärna det när du kontaktar oss. Det underlättar för oss när vi ska hjälpa dig med din fråga.

När du kontaktar Skyltmax via e-post lagras ditt ärende och din kontaktinformation hos oss. Det är nödvändigt för att vi ska kunna hantera ditt ärende. För mer information, se vår integritetspolicy.

Vad tycker våra kunder?